Post by cafacongpondde on Mar 7, 2022 9:21:16 GMT -6
------------------------------------------
▶▶▶▶ Knittens ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Knittens IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ snydekode mange alle ▞▞▞
▞▞▞ Knittens 2022 version ▞▞▞
Cateau Avventura wab
Du skal have en Netflix-konto, ellers kan du ikke spille
Kedelig.
Knittens Kirakós játékok lhty
Jeg har lige lært om dette spil gennem Netflix, og omg jeg elsker det så meget! Og killingerne er så yndige!
Flere niveauer tak
Elsker dette spil. Hader at jeg skal betale for det
Jeg har spillet og elsket dette spil så længe. Nu, ud af ingenting, ejer Netflix det, og alle de originale spillere, der ikke er Netflix-abonnenter, er bare uheldige? Boo!!! 👎👎👎👎👎 Der er din anmeldelse, Bull****
Knittens Puzzle zsww
Et meget godt match tre spil. Da spillet er gratis, hvis du har Netflix, giver det mulighed for at have en god mekaniker uden at mikrosanktionen gør dem sjove. Mine eneste klager over vil være, at jeg gerne vil have nye garnfarver (brunt, beige og en grå tak) og måske nogle alternative spiltilstande (f.eks.: score angreb, rydde brættet i stedet for et antal træk, zen-tilstand, uendelig tilstand men ingen omfordeling, så det udløser et slutspil).
Fik en opdatering til dette spil, og det blev et Netflix-spil og slettede alle mine fremskridt. Der er ingen prompt om at overføre mine fremskridt fra den gamle app, som nu er begrænset. Utrolig dårlig måde at håndtere skiftet til et nyt forlag.
sjovt, men power-up'erne trænger til nogle justeringer.Ville være rigtig rart at kunne sigte dem i stedet for at computeren tilfældigt besluttede, hvad der skal målrettes med dem
Jeg har spillet dette spil fra den første.Jeg har ikke et problem med, at det er på Netflix, medmindre jeg ikke kan få mine fremskridt tilbage, hvis det er tilfældet, er jeg ude!!!
Elskede det. Jeg leger virkelig med min kat. Sort og yndig en.
Jeg var helt vild med dette spil og så glad for at have nået niveau 218. Jeg var knust, da denne app ved et uheld blev slettet fra min telefon, fordi jeg ikke var i stand til at hente den, fordi den sagde, at jeg skulle logge ind på min Netflix-konto, og nu kan jeg' nyder ikke dette spil længere, og det er virkelig ærgerligt!
Virker ikke med S Pen. For at gemme fremskridt skal den være knyttet til en aktiv Netflix-konto. Kan ikke linke til Netflix børneprofil.
Forfærdeligt match 3-spil, der blev lavet med kun én ting i tankerne, penge. Det er faktisk uspilleligt. Power-ups, som du får fra at matche 4 stykker, kan ikke poppes, medmindre du matcher dem igen, hvilket er et problem, fordi du allerede har brugt samme farvestykker ved siden af for at skabe power-up. De fjernede p2w-systemet, fordi Netflix købte spillet, men aldrig engang gad at ordne økonomien eller sværhedsgraden af niveauerne. Dette spil skal brænde
Elsker spillet, jeg ville ønske de havde det til iphones og ipads
Netflix-abonnent her. Har aldrig spillet dette før. Så det og nogle andre spil, mens jeg søgte efter en film at se. Besluttede at give det en chance. Det var sjovt i starten. Kom så langt, man kan, uden at forbinde den pokkers ting med min Facebook-konto (FYI - et stort *F U* til enhver og alle virksomheder, der kræver det) eller punge ud med penge. Hvis det er "inkluderet" med mit abonnement, hvorfor fanden beder du mig så om penge?
Ikke en dårlig candy crush knockoff, men lider af de samme problemer, hvor senere niveauer er meget afhængige af at købe power-ups eller være rigtig heldige. Jeg fik dette, fordi netflix annoncerede det, men var en smule overrasket over at se, at det bare ikke har annoncer.. det er stadig meget godt at vinde. Havde det sjovt, men nåede et niveau, der næsten er umuligt uden at betale, så jeg går videre
Elsker dette spil, jeg har spillet fra første udgivelse Jeg kan ikke lide, at Netflix er den nye ejer af dette spil. Jeg vil ikke starte forfra. Jeg er på niveau 644 og har været logget ind i 667 dage for at indsamle daglige præmier, men kan' lav ikke en opdatering, ellers vil jeg miste alle fremskridt
Jeg plejede at have dette spil, men afinstalleret, fordi de ikke havde flere niveauer. Det var gratis end. Nu SKAL du være Netflix-medlem?! Gider ikke. Det er ikke så fantastisk et spil at blive tvunget til at betale for en anden service. Netflix du er virkelig begyndt at irritere folk.
Det er et dejligt spil! Men jeg vil virkelig gerne se, hvordan mine killinger ville se ud med det tøj, jeg overvejer at købe, før jeg køber dem!
Dine grådige bastards! Jeg er meget ulykkelig. Jeg har spillet i 3 år, og du har fået mig til at miste alt. Du kan ikke tage ting væk, folk har arbejdet hårdt for og betalt for. Kom i gang og lyt til, hvad alle fortæller! Løs dette! Med venlig hilsen en meget meget utilfreds kunde!
Miau
Fordele: Let vinde outfits. Yndige aktiviteter. Handlinger uden for matchning afbryder ikke. Ingen liv til at begrænse spilletid. Konkurrere uden FB. Meh: Ingen historie. Grundlæggende matchende spil. Ulemper: Dang ting bliver ved med at miskønne mig. Hvorfor er der ingen goth-outfits? Mange af mulighederne er overflødige. Tilsyneladende deltager jeg i gentrificeringen af et telefonspil nu. Ville være bedre: Kortene er så seje, jeg vil gerne udforske dem i mere end billeder.
Kan ikke krydse niveau 120, for få træk.
ALEX APTTERSON MOR
Var et sødt spil, der var tilgængeligt for alle i de sidste mange år, men siden Netflix købte det, er det kun for abonnenter...ikke fair for dem, der har spillet dette i et stykke tid. Det lyder som grådighed.
BARE trist.... MEN UD NETFLIX!!!!!!!!VILLE IKKE LAD MIG SPILLE JEG VILLE BARE AT SPILLE KATTESPIL MEN INGEN ARBEJDE 😡😡😡😡😡
Det er gratis annoncer, fordi abonner på Netflix, så det er 1 point til dig. Kudos. Men ikke flere stjerner, fordi opstarten af spillet er så tilfældig, at det altid har rodet hele spillet igennem. Ved at sige tilfældigt, vil det tage ud på ubrugelig bevægelse og ødelægge dine chancer for at få en god booster. En anden er den langsomme indlæsning. Zzz.
Elskede dette spil og spillede for evigt. Nu skal jeg have Netflix? Nej tak.
Jeg sidder også fast på niveau 120, i dagevis, ikke nok træk, løb tør for diamanter, da de er sjældne, og det koster 250 bare for 5 mere.
Mistede alt, da jeg gik til Netflix. Var i 1200-tallets niveauer nu på ét! Alt mit garn og mønter osv MIST?! HJÆLP
Fint lille match-3 spil med katte og strikketøj. Godt udført kunst over det hele.
ELSKER ELSKER ELSKER denne app! Alle katte-elskende gamere bør have denne app. Ingen annoncer er fantastisk. Tak, Netflix!
Animationen er mere end sød😍
Dette er det mest chill crush stil spil, og jeg elsker bogstaveligt talt hvor sødt det er. Du tjente 5/5
Hvis du stryger fra bunden for at skifte apps, vælger du nogle gange et element, og hvis du stryger for at bytte to steder, bruges elementet og spilder det.
Så mange salte anmeldelser.
Afslappende spil, tak fordi du udviklede denne app, Netflix! (^∇^)ノ♪
Jeg har spillet dette spil i over en. år og kender alt mit arbejde og mine penge spildt, fordi jeg ikke ønsker at være Netflix-medlem, det er ikke noget, jeg bruger noget, jeg nogensinde ville bruge, så der burde spildes deres tid og penge på dit spil, du selvfølgelig kender til grådighed, SMH ,,, PATETISK
Niveau 120. Det hele var relativt fint indtil niveau 120. Der er ingen måde at bestå dette niveau uden power-ups og ingen måde at tjene ædelstene for nævnte power-ups. Hvorfor??!
Ret halt
Lidt for let at blive hooked på. Søde katte - hvad kan man ikke lide?
Elsker spillet!
Jeg kan ikke netflix og netflix er ikke kompatibel med min samsung 8a mobiltelefon. Jeg foretrækker den ældre version af strikketøj, det virker på denne telefon
Det bliver ved med at stoppe 😠 og jeg fornyede min Netflix for at få dette tilbage, så løs problemet
Umuligt at lege med den kæmpe killing, der dækker spillepladen.
Jeg kan godt lide dette spil, men jeg gav kun 4 stjerner, fordi det har brug for noget mere kærlighed. Flere af niveauerne er næsten umulige at slå - (120) eller helt umulige uden boosts - i hvert fald for mig. Jeg vil gerne se flere måder at tjene penge på, da der ser ud til at være så lidt af dem, at det er svært overhovedet at bruge nogen, fordi du er bange for, at du ikke får mere snart. Jeg opfordrer dig virkelig til at fortsætte med at udvikle dette spil og sørge for, at intet niveau er uovertruffent. Thx.
Super sjovt spil. Jeg grinede først af det, men nu kan jeg ikke stoppe med at spille. Også så sjovt at klæde min killing på i nye søde outfits. Niveauer er bare svære nok til at være interessante og sjove.
Sjovt, sødt spil. Let at spille. Yngre spillere, der kan lide katte, vil elske at klæde killingerne på.
Ingen rim eller grund til dette spil.Det ligner et logik- eller strategispil, men halvdelen af tiden spiller appen spillet for dig. Nu er jeg på et ret højt niveau - spillene har alle været ret nemme indtil videre - men cutting-spillet vil bare ikke komme videre. Det er umuligt at vinde. Jeg ville fjerne appen, fordi der ikke var nogen udfordring, men jeg fortsatte, fordi det var lidt afslappende. Nu er det bare ærgerligt, så det går! Hvis jeg bare vil se på søde killinger, kan jeg se kattevideoer på YT!