Post by cafacongpondde on Mar 7, 2022 9:06:02 GMT -6
------------------------------------------
▶▶▶▶ PAC-MAN ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ PAC-MAN IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ cheats glitch allemaal ▞▞▞
▞▞▞ PAC-MAN 2022 version ▞▞▞
goed dat ik ooit heb gespeeld, maar ik denk dat je multiplayer-functies kunt toevoegen
Veel te veel advertenties. Er is er een na elk spel! Als ik advertenties moet bekijken, zou het me een volledige game moeten opleveren, d.w.z. 3 volledige levens. Het is echter nog steeds een leuk spel en ik hou van de verschillende soorten doolhoven!
Leuk spel hé ik kan dat heel goed op de gph of gp2
Ik ben koel
Is al een paar maanden geweldig, maar de laatste paar weken erg problematisch. Sommige dingen lijken te zijn gerepareerd, maar ik heb een toernooibeloningsbox die opkomt en begint en niet weggaat, wat ik ook doe. Maakt het spel meestal onspeelbaar.
Deze game gebruikt hetzelfde pictogram als de iOS-versie van Pac-Man uit 2008. Dit is een compleet andere game waarmee je de originele versie van Pac-Man die eerder op iOS is uitgebracht niet kunt spelen, daarom vind ik dat deze game maar 2 sterren verdient.
Het spel is echt heel grappig
Pacman vintage Nostalgie, Kind, Herinneringen, Vintage, Tomy. Munchman Tomy 1981 ... Ms Pac-Man Arcade Vintage, Opslag, Meubels, Pac Man, Zondagochtend.
Ik snap niet hoe jullie het leuk vinden het is stom en stom en stom stelletje piemels
PAC-MAN Árkádjátékok vix
Ik kan het spel niet eens domlowen
Gewoon leuk
De echte originele figuren en veel velden
Blij dat het klassieke spel er is
Ik zou het nul sterren geven, maar dat is geen optie. Het spel hier is eigenlijk hoe lang je naar reclame kunt kijken. Ik dacht dat ik GEEN reclame had betaald omdat mijn kinderen dit spel ook zouden spelen, maar de reclame is er nog ELKE TIJD dat je speelt.
Deze bijgewerkte versie heeft het spel verpest, munten werken niet meer bij het bekijken van een toevoeging en het spel loopt regelmatig vast.. je moet sluiten en opnieuw beginnen. Jammer, vroeger was het leuk.
Ik weet dat de joystick nieuw is geïmplementeerd, maar hij werkt momenteel niet. De joystickpositie is naar links vergrendeld, dus ik kan de joystick niet gebruiken. Zorg ervoor dat de joystick niet aan de zijkanten verankerd is in uw codering. Het zou een heel leuk spel zijn als er geen joystickprobleem was
PAC-MAN Аркадни aobo
PAC-MAN არკადული lnf
geweldig
leuk spel en raar dus kom op speel het spel altijd
Mr Autofire Aksiyon kkta
Die gesproken zijn grapig
Verschrikkelijke verandering, ik ga de app verwijderen. Klassieke pacman is de beste, dit lijkt nergens op. Verspil je tijd niet.
Vreselijk. De allereerste game werd gevolgd door een vervelende app. Advertenties zijn prima, maar te veel doden gewoon het plezier.
Het heeft niet het normale bord, dit spel is echt sokken. Ik ben het aan het verwijderen
BEWERKT: 4.2.20 - KAN NIET VOORBIJ HET TOERNOOI RANGS- & MUNTENSCHERM OM TE SPELEN!!! MAAR IK HEB NU MEER DAN 4K MUNTEN - VERHEL DEZE GLITCH AUB! 3.21.20 KAN NIET VOORBIJ HET STARTSCHERM KOMEN. ALLES GEPROBEERD: SLUITEN, HEROPENEN, MIJN TELEFOON OPNIEUW OPSTARTEN, VERWIJDEREN EN OPNIEUW INSTALLEREN. NIETS. FIX IT GUYS EN IK ZAL MIJN BEOORDELING TERUG IN EEN GOEDE WIJZIGEN! VERLEDEN: Dit kind uit de jaren 80 is GELUKKIG. Ik word teruggevoerd naar de tijd van de time-out toen ik veel kwartalen dumpte om mijn Pac-Man-koorts te stillen! WAKAWAKAWAKA
Net als de game, maar de laatste update heeft verschillende problemen veroorzaakt. Sporadisch gebrek aan bewegingscontrole tijdens games. Kan de vragen over het opnieuw starten of afsluiten van een game niet met ja beantwoorden. Ik moet het spel afsluiten om een nieuw spel te kunnen starten. Hoop dat de problemen snel verholpen zijn.Ik vind het spel leuk, maar ik merk tijdens bepaalde delen tijdens het spelen dat de besturing niet goed werkt. Het maakt niet uit dat er advertenties zijn toegevoegd sinds de meest recente update. Ze zijn vervelend en afleidend.
Geweldig spel, heb altijd van Pac man gehouden. Ik heb nog steeds problemen met het laden van games. Ik moet mobiele gegevens uitschakelen totdat het startscherm is geladen en vervolgens mobiele gegevens weer inschakelen om toernooien en uitdagingen enz. te zien. Anders blijft het spel hangen op het openingsscherm.
Is van mijn tijd. Herinneringen
Nu kun je de gloriedagen opnieuw beleven of een geschiedenisles krijgen door het officiële Pac-Man-arcadespel voor Android te spelen.
Ik hou van het spel, maar er is EEN probleem, soms als ik geen levens meer heb, kijk ik meestal een advertentie of betaal ik in-game geld, maar om de een of andere reden doe ik mee en wanneer ik probeer te verplaatsen, laat het me niet toe, hoeveel keer dat ik het probeer, laat het me niet toe en ik ga dood en altijd mijn geld kwijt EN ik heb altijd de advertenties bekeken om bonusbeloningen te krijgen en zo gaan ze naar de taille, dus repareer deze knop, ik heb geprobeerd over te schakelen naar de verschillende bewegingen in de instellingen, maar het werkte niet, dus los dit op
Ik moet eerst weten een game wegdoen voordat ik dezekan installeren
PAC-MAN Apk voor Android. 0; 1; 2; 3; 4; 5. 0. BANDAI NAMCO Entertainment America Inc. Download APK. Om te delen met vrienden.
Het spel is absoluut bergafwaarts gegaan. Ik laat in het algemeen nooit beoordelingen achter, vooral negatieve, maar dit is een absolute nachtmerrie. De game zou me geen turboboosters geven terwijl ik mijn munten pakte. Ten tweede is het nu zover dat de game me helemaal niet meer binnenlaat. Ik heb de game zelfs verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, maar ik kan nog steeds niet spelen. Sinds de verhaalmodus is ingevoerd, heb ik geen rust meer gekregen van dit spel, want toen begonnen mijn problemen. Dit is zielig.
Kutspel
Ik hou nog steeds niet van de verhaalmodus. Ik wilde gewoon mijn favoriete pacman spelen! Zonder alle frustratie! De verhaalmodus is te ingewikkeld voor mij! Waarom brengen de ontwikkelaars de klassieke pacman niet terug voor de klanten die ze willen spelen!
Begon prima, maar advertenties zwaar en altijd verknoeien en rapporten verzenden. Een paar maanden later werden er zelfs maar heel weinig kansen aangeboden voor gratis spelen of als stimulans voor verdubbeling van punten. Voortdurend rapporten verzenden. Erg frustrerend. Zal waarschijnlijk verwijderen
geweldig.
Dit spel was niet zoals het origineel - De patronen worden niet gecontroleerd, de monsters blijven slechts 2 seconden blauw. De stroom is verstoord. Ik vond het niet leuk om deze versie van Pac-Man te spelen. Ik hoop dat ik het origineel kan installeren
het is erg leuk maar niet mijn type spel
Geen slecht spel, maar het enige dat me irriteert, zijn de valsspelers op de online toernooien die belachelijk hoge scores halen die onmogelijk te behalen zijn. Ik zie scores van 275.000 voor een toernooi met 3 of 4 doolhoven en - 500.000 voor een toernooi met 9 doolhoven enz. Het is niet eens mogelijk om zo'n hoge score te halen! Moet worden bijgewerkt met een anti-cheat systeem. Valsspelers bemachtigen alle prijzen. FIIX!
Ik hou ervan! Het is verslavend en leuk! En nogal niet zo veel advertenties. Maar één ding zou ik het 5 sterren geven als er niet zoveel advertenties waren, zou ik er 5 geven en het duurt ook zo lang om alleen in het spel te zijn. Verander dit spel alsjeblieft met betere dingen. Dank u!